۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴

شریفیان مطرح کرد

جذب سرمایه گذار در مدیریت شهری در بستر برگزاری همایش بین المللی

 جذب سرمایه گذار در مدیریت شهری در بستر برگزاری همایش بین المللی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری نقطه عطفی برای فرآیند جذب سرمایه گذاری در مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، با اشاره به برگزاری نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری گفت: شهرداری تهران صاحب بزرگترین عرصه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری است و در حوزه سرمایه پذیری، باید مبنایی عمل کرده و با آموزش‌های مستمر، نحوه معاشرت با سرمایه گذاران را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این همایش فرصت مغتنمی در جهت ارتباط با سرمایه گذاران و ترغیب آنان به سرمایه گذاری در راستای اجرای پروژه‌های شهری است، اظهار کرد: پس از شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری و تولید بسته‌های سرمایه گذاری که شامل انجام مطالعات اقتصادی و اخذ مجوزهای لازم و اخذ مشوق‌های لازم برای پروژه‌ها است، نوبت به بازاریابی می‌رسد و یکی از مدل‌های بازاریابی، برپایی همین گردهمایی‌ها است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، از استقرار پنلی به نام چالش‌های سرمایه گذاری در این همایش دو روزه سخن گفت و افزود: در این پنل، مشکلات و معضلات موجود در مسیر سرمایه گذاری مطرح خواهد شد و به دنبال آن، راهکارهای لازم در راستای حل و فصل این مشکلات و ایجاد چابکی در فرآیند سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش نقطه عطف فرآیند جذب سرمایه گذاری در مدیریت شهری است ادامه داد: شهرداری تهران صاحب بزرگترین عرصه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری است لذا ضرورت دارد، سطح سرمایه پذیری را ارتقا داده و با تعامل بیش از پیش با سرمایه گذاران بخش خصوصی، در راستای اجرای هرچه باکیفیت تر این همایش گام برداریم.

کد خبر 5526691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha