۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲

استاندار سمنان:

واحدهای تولیدی کم آب‌بر در استان سمنان حمایت می‌شوند

واحدهای تولیدی کم آب‌بر در استان سمنان حمایت می‌شوند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از مشکلات و موانع صنعتگران در استان مقوله کم آبی است، گفت: تقویت واحدهای تولیدی کم آب‌بر در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در همایش تقدیر از صنعتگران گرمسار به میزبانی سالن همایش‌های باران با بیان اینکه شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز همچون سایر شهرستان‌ها از بخش صنعت استان سهم و نقش مطلوبی دارند، تاکید کرد: صنعتگران، فرماندهان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه ۴۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان با اقدامات صورت گرفته مجدداً به چرخه تولید بازگشته است که زمینه ارتقا صنعت و تولید و فرصت‌های شغلی در استان را فراهم ساخته است، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته ۱۴ درصد از کل تسهیلات کل کشور در اختیار واحدهای صنعتی استان قرار گرفت.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و پس از این نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت، ابراز کرد: به دنبال ارتقا و تقویت واحدهای تولیدی کم آب بر در استان هستیم و در جهت حمایت از واحدهای صنعتی نیز در راستای تأمین آب، اقدامات در دستور کار است.

هاشمی با بیان اینکه همانگونه که بانک‌های عامل در راستای تقویت واحدهای صنعتی در خدمت تولید و صنعت استان هستند امیدواریم این تعامل دوسویه بوده و این ارتباط از سوی واحدهای تولیدی نیز تقویت شود، تاکید کرد: تسهیلات خوبی برای حمایت از تولید گران در استان پرداخت شده است.

به گزارش مهر، در این همایش از ۲۹ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی آرادان، گرمسار، ایوانکی، جنت آباد و ناحیه صنعتی حاجی آباد و فجر و همچنین دو واحد معدنی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان تجلیل شدند.

کد خبر 5529565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha