۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

۴۵ واحد مسکن توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز اردبیل احداث شد

 ۴۵ واحد مسکن توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز اردبیل احداث شد

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تعداد ۴۵ واحد مسکن با هدف خانه دار شدن مددجویان بهزیستی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی عصر چهارشنبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۴۵ واحد مسکن با هدف خانه دار شدن مددجویان بهزیستی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل احداث شده است که با تکمیل این واحدها، معلولان و زنان بی‌سرپرست حائز شرایط از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با توجه سیاست‌ها و دستورالعمل‌های جدید سال‌جاری سازمان بهزیستی در تأمین نهضت مسکن برای فرد معلول یا زن سرپرست خانوار مبلغ یک میلیارد ریال و برای خانوار دارای بیش از یک فرد معلول و بالاتر هم مبلغ ۲ میلیارد ریال تسهیلات تعین شده است تا مددجویان کمترین دغدغه را در بحث خانه‌دار شدن داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه به ویژه مددجویان هم جزو وظیفه ذاتی این مجموعه حمایتی است تا مردم در جریان خدمات ارائه شده قرار بگیرند، گفت: روز گذشته به همت گروه جهادی گفتمان ناب با همراهی سپاه حضرت عباس (ع) استان تعداد ۳۸ نفر از دختران برگزیده زیارت اولی برای ۶ روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

رضایی با اشاره به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان ادامه داد: برای هر فرد توان خواهی که اقدام به اشتغال نماید، تسهیلات کم‌بهره تا سقف یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به کارفرمایانی که شرایط به‌کارگیری افراد جامعه هدف را داشته باشند، از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر 5532468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha