زمزمه ها درباره رویارویی نظامی افزایش یافت؛

ترفند آویو کوخاوی برای فرار از زیر فشار عملیات پهپادی حزب‌الله

ترفند آویو کوخاوی برای فرار از زیر فشار عملیات پهپادی حزب‌الله

در روزهای اخیر مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی در پی عملیات پهپادی حزب الله لبنان، تحت فشار قرار گرفته اند و نتوانسته اند پاسخ مشخصی به این اقدام راهبردی مقاومت بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در جمع برخی شخصیت‌های این رژیم مدعی انجام عملیاتی جدید شده است.

بنابراین گزارش، ژنرال کوخاوی مدعی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی یک عملیات نظامی را در روزهای اخیر انجام داده که وی قادر به اعلام جزئیات آن نیست.

این در حالی است که در روزهای اخیر مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی در پی عملیات پهپادی حزب الله لبنان، تحت فشار قرار گرفته اند و نتوانسته اند پاسخ مشخصی به این اقدام راهبردی مقاومت بدهند.

کوخاوی همچنین در ارتباط با احتمال درگیری نظامی با لبنان نیز مدعی شد که رژیم صهیونیستی پیش از آغاز چنین درگیری نظامی، به طرف‌های مختلف درباره آن هشدار می‌دهد تا غیر نظامیان در جنگ احتمالی آسیبی نبینند.

ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در این باره، در شرایطی عنوان شده که رژیم صهیونیستی در جنگ‌های سالهای اخیر علیه غزه و لبنان هزاران غیر نظامی را به خاک و خون کشیده است.

گفتنی است هفته گذشته مقاومت حزب الله لبنان سه فروند پهپاد را با موفقیت بر فراز میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه به پرواز درآورد. حزب الله پس از پایان این عملیات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات با موفقیت انجام شده و پیام مطلوب به طرف مقابل رسیده است. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به عملیات پهپادی اخیر حزب الله لبنان، درباره توانمندی‌های جدید مقاومت لبنان در عرصه هوایی ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 5534304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha