۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

اعلام اولویت‌های رسیدگی به درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد

اعلام اولویت‌های رسیدگی به درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای نقل و انتقال این دانشجویان را تشریح کرد.

سید فردین تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ فعال بوده و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی بود.

وی ادامه داد: بعد از اتمام فعالیت سامانه، کمیسیون نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر فعال شده و همه متقاضیان را به دانشگاه‌های درخواستی آنان بسته به شهر محل سکونتشان در صورتی که شرایط را لازم را داشته باشند به صورت دو ترم میهمان با شرط معدل، میهمان و یا انتقال خواهد داد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان درباره تسهیلات نقل و انتقال ویژه دانشجویان متأهل شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان متأهل اگر تقاضا داشته باشند به همه درخواست‌ها پاسخ داده و آنها را به نزدیک‌ترین دانشگاه شهر سکونت شأن منتقل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم هستند تا تاریخ ۳۱ تیرماه با ورود به سامانه سجاد و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، وضعیت تحصیلی) اقدامات لازم را بعمل آورند.

تقی زاده با بیان اینکه این اداره کل از پذیرش درخواست‌های خارج از سامانه معذور است؛ اظهار داشت: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند چنانچه شرط لازم را اخذ و حکم آنان به اتمام رسیده باشد لازم بود که در سامانه ثبت‌نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کنند در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام مجدد نبودند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان افزود: دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نبودند.

وی درباره ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان گفت: تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ۱- فرزند اناث شهید، ۲- فرزند ذکور شهید، ۳- جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۴- همسر شهید، ۵- جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۶- همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۷- فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۸- فرزند ذکور جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۹- همسر جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، ۱۰- فرزند اناث جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، ۱۱- فرزند ذکور جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5536279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      0 0
      42 سال از شروع جنگ و34 سال از خاتمه ان میگذرد چطور شاهد وایثار گر در مقطع کارشناسی وجود دارد؟رزمندگان عزیز اگر شهید نشده باشند الان بالای 60 سال هستند دارند کنکور کارشناسی میدهند؟فرزندانشان هم پیر شدند به نوه ها هم سهمیه میدهید؟برشهدای اسلام وخون مبارکشان درود ورحمت