تداوم اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی ها؛

روستایی که چند بار ظرف یکسال ویران شد

روستایی که چند بار ظرف یکسال ویران شد

منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی ها خبر دادند و اینکه یک روستا را برای چندمین بار ظرف سال جاری ویران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی،منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی ها خبر دادند و اینکه یک روستا را برای چندمین بار ظرف سال جاری ویران کردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی با همراهی چند دستگاه لودر به روستای العراقیب یورش برده و خانه‌ها و چادرهای نصب شده فلسطینیان در این منطقه را برای دویست و چهارمین بار متوالی تخریب کردند.

عزیز الطواری عضو کمیته ملی دفاع از العراقیب اعلام کرد که صهیونیستها به روستا یورش برده و آنرا تخریب کردند.

وی افزود: ساکنان دوباره این روستا را خواهند ساخت.

این روستا در سال جاری چند بار تخریب شده و هر بار ساکنان آن، اقدام به ساخت مجدد خانه‌ها و نصب چادرهای خود کرده‌اند. آخرین بار اواخر ماه گذشته این روستا از سوی صهیونیستها تخریب شده بود.

روستای العراقیب در شمال شهر بئر السبع در صحرای النقب واقع شده است. این روستا، یکی از ۴۵ روستای عربی در النقب است که رژیم صهیونیستی آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد و به هر شیوه‌ای به دنبال تخلیه آنان است اما ساکنان روستا حاضر به ترک خانه‌ها خود نیستند و هر بار پس از تخریب آن را از نو می‌سازند.

در این روستا نزدیک به ۲۲ خانوار فلسطینی زندگی می‌کنند. اولین بار در سال ۲۰۱۰ این روستا به دست صهیونیستها ویران شد و از آن هنگام هرگاه که خانه ها ویران می شود، ساکنان آنرا دوباره می سازند.

کد خبر 5542025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha