۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹

با حضور امام جمعه ملبورن؛

مراسم تجلیل از طلاب در مرکز اسلامی امام حسن(ع) استرالیا برگزار شد

مراسم تجلیل از طلاب در مرکز اسلامی امام حسن(ع) استرالیا برگزار شد

مراسم تجلیل از طلاب برگزار مرکز اسلامی امام حسن علیه السلام در استرالیا با حضور شخصیت‌های برجسته اجتماعی و مذهبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از طلاب برگزار مرکز اسلامی امام حسن علیه السلام در استرالیا با حضور شخصیت‌های برجسته اجتماعی و مذهبی و امام جمعه ملبورن حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن برگزار شد.

امام جمعه ملبورن در حاشیه مراسم اعطای جوایز به طلاب برگزار مرکز اسلامی امام حسن (ع) گفت: علم چراغ راه هدایت است که به واسطه آن آگاهی و بیداری در انسان‌ها رونق یافته و منجر به رفاه و توسعه جوامع می‌شود.

وی با استناد به احادیث نبوی (ص) درباره حصول علم به رغم سختی و مشکلات، افزود: بنا بر فرموده پیغمبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم، عالم و جاهل با فهم و جهل مساوی نیستند، هر چیزی در دنیا قابل تقسیم و پخش است اما علم تنها میراث و خزانه‌ای است که قابل تقسیم شدن نیست.

مراسم تجلیل از طلاب در مرکز اسلامی امام حسن(ع) استرالیا برگزار شد

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا گفت: خداوند متعال برای انسان‌ها رهبر و راهنما عطا کرده است همچنان که حضرت محمد مصطفی (ص) فرمودند که «من شهر علم هستم و علی (ع) دروازه شهر علم».

وی تاکید کرد: باید علم و آگاهی را در جامعه به ویژه نسل جوان تقویت و گسترش دهیم زیرا دشمنان همواره درپی گمراه کردن نسل جوان ما هستند و لذا با علم و دانش می‌توانیم جلوی این تحرکات مسموم را بگیریم.

حجت‌الاسلام وحیدی افزود: باید از طریق علم و دانش دشمنان خود را بشناسیم. پیروی از تعلیمات اهل بیت علیهم السلام نیز باعث نجات جامعه از تاریکی، ناهنجاری‌ها و دیگر بحران‌ها می‌شود.

کد خبر 5542568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha