۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶

استاندار سمنان:

طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا اجرا شود

طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا اجرا شود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به وضعیت نامساعد شیوع کرونا در استان، گفت: با تشدید شیوع این بیماری طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در استان سمنان باید اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه متأسفانه شرایط کرونایی استان چندان مناسب نیست، ابراز داشت: می‌بایست طرح شهید سلیمانی در شهرهای استان سمنان مجدداً فعال شود.

وی ضمن بیان اینکه عادی انگاری کرونا طی دو ماه اخیر بین مردم استان رواج یافته است، افزود: از مردم فهیم استان سمنان تقاضا می‌شود این بیماری را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی برنامه‌های خود را برای اقناع سازی مردم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجدداً باید تهیه و در شبکه‌های استانی و فضای مجازی به اطلاع مردم برساند، ابراز داشت: از سوی دیگر مراکز واکسیناسیون و شهرداری‌ها نیز می‌بایست با نصب بنر و توزیع بروشور مردم را به رعایت موارد بهداشتی ترغیب کنند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش به منظور تأمین تهویه مناسب کلاس‌های درس باید تلاش کنند تا دانش آموزان و فرهنگیان استان برای برگزاری کلاس‌های تابستانی و همچنین بازگشایی مدارس با مشکل خاصی مواجه نباشند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان برای نظارت سالن‌های ورزشی در شهرها بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده اقدام کند، افزود: لازم است تا نظارت همگانی از همه امور مرتبط با استان افزایش یافته و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار سمنان اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همانند گذشته موظف به مساعدت با کادر بهداشت و درمان دو دانشگاه علوم پزشکی استان هستند تا این بیماری در سطح استان مدیریت شود.‌

کد خبر 5545091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha