۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸

مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

کولر و یخچال میان مددجویان کمیته امداد خوزستان توزیع شد

کولر و یخچال میان مددجویان کمیته امداد خوزستان توزیع شد

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: ۶۰۰ کولر و ۱۲۰۰ یخچال میان مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد و این اقدام در فصل تابستان سال جاری نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از توزیع کولر و یخچال به منظور رفع مشکلات سرمایشی منازل مددجویان کمیته امداد خوزستان خبر داد و افزود: در مرحله اول اجرای این طرح تعداد ۶۰۰ کولر و یک هزار و ۲۰۰ یخچال توزیع شد و این اقدام در فصل تابستان سال جاری نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم در خوزستان انجام می‌شود، بیان کرد: توزیع تجهیزات سرمایشی شامل کولر و یخچال و… با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم انجام می‌شود.

شیبه اضافه کرد: این تعداد کولر بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم متناسب شرایط آب و هوایی هر اقلیم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان‌ها، زمینه خرید دستگاه کولر فراهم و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی میان آنان توزیع می‌شود.

شیبه با بیان اینکه طرح اهدای کولر به نیازمندان و پویش تهیه لوازم سرمایشی کار ابتکاری امدادگران جهادی در روزهای گرم خوزستان است، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید کولر برای نیازمندان و فقرا در قالب پویش کولر آغاز شده است.

وی در ادامه هدف از راه‌اندازی این پویش را تهیه سیستم سرمایشی برای نیازمندان اعلام کرد و یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 5547042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha