۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰

آرای کمیته تعیین وضعیت برای فوتبال مشهد صادر شد

آرای کمیته تعیین وضعیت برای فوتبال مشهد صادر شد

جدیدترین آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با اکثریت احکام برای باشگاه شهرخودرو مشهد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره جدید از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه شهرخودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت امیرمحمد پناهی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۵ میلیون و ۳۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت باشگاه شهرخودرو از هیأت فوتبال خراسان رضوی، کمیته وضعیت درباره شکایت باشگاه شهرخودرو علیه هیأت فوتبال خراسان رضوی، قرار عدم استماع صادر کرد.

* با توجه به شکایت مجتبی جادری از باشگاه مس نوین کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۶۴۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق جادری محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان به میزان ۱۰۹ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو از میلاد کمندانی مبنی بر فسخ قرارداد، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان علیه کمندانی بابت فسخ غیرموجه و مجازات ورزشی و غرامت به میزان ۱۰ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود

کد خبر 5548039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha