با صدور بیانیه ای؛

مقاومت فلسطین به تل آویو درباره تعرض به «بسام السعدی» هشدار داد

مقاومت فلسطین به تل آویو درباره تعرض به «بسام السعدی» هشدار داد

گروه‌های مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر صهیونیستی را نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین برحذر داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین هشدار دادند.

بر اساس این گزارش، این گروه‌ها تاکید کردند که اتفاقات شب گذشته در جنین ثابت کرد که مقاومت بهترین گزینه برای پایان دادن به تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین است.

گروه‌های مقاومت ضمن تسلیت شهادت ضرار الکفرینی جوان فلسطینی در اردوگاه جنین، مسئولیت کامل جان و سلامت شیخ السعدی را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانستند و تاکید کردند که بازداشت مبارزان فلسطینی در جنین و طوباس هرگز فلسطینیان را از ادامه راه جهاد و مقاومت بازنمی‌دارد.

پیشتر «خالد البطش» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به یورش شامگاه دوشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و بازداشت «بسام السعدی» یکی دیگر از اعضای ارشد این جنبش هشدار داد: دشمن برای این اقدام هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد و ما عواقب هر گونه تعرض به جان بسام السعدی را متوجه رژیم اشغالگر می‌دانیم.

وی در ادامه افزود: همه گروه‌های فلسطینی همبستگی خود را با السعدی که الگوی فداکاری و جهاد است، اعلام کرده‌اند. گردان‌های قدس و همه شاخه‌های مقاومت فلسطین، در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر دست بسته باقی نخواهند ماند.

کد خبر 5554063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha