۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خبر داد؛

راه اندازی پویش «هر خانه، یک حسینیه، یک پرچم» در شهرستان اسدآباد

راه اندازی پویش «هر خانه، یک حسینیه، یک پرچم» در شهرستان اسدآباد

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: پویش «هر خانه یک حسینیه، هر خانه یک پرچم» در راستای فضا سازی در ایام محرم در شهرستان اسدآباد تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پویش «هر خانه یک حسینیه، هر خانه یک پرچم» در راستای فضا سازی در ایام محرم در شهرستان اسدآباد تدارک دیده شده است، گفت: «برنامه احلی من العسل» با کمک مؤسسه قرآنی شهید جلال وارسته و نور الصدقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه شیرخوارگان حسینی نیز در محل مسجد جامع شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: پویشی نیز با عنوان «حماسه هیئت» برای کمک رسانی و خدمات رسانی هیئت‌ها به مناطق خود وجود دارد؛ از سویی، بحث سرکشی از روستاهای فاقد روحانی توسط هیئت‌ها و روحانیون نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از اجتماع و گردهمایی هیئت‌های مذهبی این شهرستان در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد و افزود: بسته‌های معیشتی و تهیه غذا توسط هیئت‌ها برای نیازمندان نیز به انجام خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه جلساتی نیز با دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت رسانی برگزار شده است، اظهار کرد: برنامه مشاوره و پاسخ گویی به شبهات در داخل هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه هیئت‌های مذهبی در ۵۲ محله شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: هیئت حسن بن الحیدر در مجتمع خلیج فارس، هیئت حیدریون است در محله مسجد امام سجاد (ع)، هیئت صاحب زمان در مسجد صاحب زمان و هیئت امام زمان در محله محمود بیگی این برنامه‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان اسدآباد برگزار می‌کنند.

کد خبر 5557184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha