۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷

رئیس علوم پزشکی جهرم تاکید کرد؛

لزوم تزریق واکسن دانش آموزان جهرمی پیش از آغاز سال تحصیلی

لزوم تزریق واکسن دانش آموزان جهرمی پیش از آغاز سال تحصیلی

جهرم - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: دانش آموزان باید پیش از آغاز سال تحصیلی جدید مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانیان بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانش آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی جدید مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل کنند، گفت: دانش آموزان ۵ تا ۱۸ سال لطفاً تا قبل از شروع مدارس نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه واکسن برکت تا چند روز آینده از سوی وزارت به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود، افزود: افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از نوبت قبلی واکسنشان گذشته است جهت دریافت دز چهارم واکسن به پایگاه‌های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی جهرم مراجعه کنند.

رحمانیان با اشاره به اینکه همشهریانی که نوبت دوم و سوم واکسن خود را تکمیل نکرده اند در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، عنوان کرد: مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم از شنبه تا پنج شنبه فعال است و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی فعالیت ندارند.

وی با اشاره به مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهیدان منصوری روبروی امام زاده حسین (ع) که واکسن‌های سینوفارم، پاستوکووک، اسپایکوژن و نورا را در اختیار دارد همه روزه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶، امام رضا (ع) روبروی باغ ملی نیز که واکسن‌ها سینوفارم، برکت، پاستوکووک، اسپایکوژن و نورا را در اختیار دارد همه روزه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و نوبت عصر از ساعت ۵ تا ۸، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۱ ولیعصر واقع در ابتدای خیابان استاد مطهری، روبرو اداره راهنمایی و رانندگی با در اختیار داشتن واکسن‌های موجود: سینوفارم، اسپایکوژن و نورا در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه بهداشتی درمانی فجر (ویژه اتباع خارجی) واقع در میدان هلال احمر سابق با واکسن‌های سینوفارم و نورا همه روزه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و مرکز خدمات جامع سلامت صولت حقیقت واقع در حیدرآباد جنب مسجد با در اختیار داشتن واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ فعالیت دارند.

کد خبر 5560891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha