۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح:

نیازمند اقدام و عملیات برای جهادتبیین هستیم/شیب فروپاشی رژیم غاصب

نیازمند اقدام و عملیات برای جهادتبیین هستیم/شیب فروپاشی رژیم غاصب

ساری- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح رسالت خبرنگاران را انقلابی و دینی یاد کرد و گفت: نیازمند اقدام و عملیات برای جهاد تبیین هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل شکارچی پیش ازظهر شنبه در آئین اختتامیه رویدادهای فرهنگی سپاه کربلا با شاره به اینکه لشکر ۲۵ کربلا از لشکرهای شجاع با رزمندگان غیور به شمار می‌رود، افزود: مازندران در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه مازندران در دفاع از انقلاب پیشرو و پیشران بوده است، افزود: زمانی بر این افتخار افزوده می‌شود که به افکار عمومی در سطح استان، ملی و بین المللی تبلیغ و ترویج شود و این مسئله رسالت خبرنگاران را مضاعف می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و تثبیت کنیم، تصریح کرد: آنچه که باعث شد جبهه عاشورای حسینی ماندگاری شود، رسالت پیام رسانی بود و اگر رسالت زینبی نبود، این واقعه فراموش و تحریف می‌شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار اینکه رسالت خبرنگاران انقلابی و دینی است، گفت: رویکرد انقلابی و دینی امری بسیار مهم به شمار می‌رود زیرا هرجا موفق بودیم این رویکرد رسالت محور و تکلیف محور اصل بوده است.

پیام انقلاب را به جهان صادر کنیم

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه پیام انقلاب را به مردم کشورهای جهان صادر کنیم، گفت: کشورهایی که با امپراطوری رسانه‌ای به صورت منجسم با ما جنگ می‌کنند، جمهوری اسلامی را به عنوان آماج اصلی جنگ رسانه‌ای مطرح می‌کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اظهار اینکه قدرت بازدارندگی بسیار بالایی در جنگ سرد داریم، گفت: دشمنان روی این قدرت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.

وی با عنوان اینکه دشمن در حوزه ابعاد و فناوری قوی است، گفت: تلاش اصلی دشمن روی کانون و نقطه برای آسیب زدن متمرکز شده است و امروز آماج تمام رسانه‌های دشمن، جمهوری اسلامی است و مهمترین آماج در جمهوری اسلامی، ولایت فقیه است و هجمه ناجوانمردانه ای در این زمینه شاهد هستیم.

سردار شکارچی تصریح کرد: دشمن تمام توان را به کار گرفته تا نخ تسبیح را پاره کند و اگر پاره شود، چیزی به نام اعتقادات را روی کره زمین باقی نمی‌گذارد و در حوزه جنگ رسانه‌ای، رژیم جعلی و غاصب اسرائیلی هزاران کودک را به خاک و خون می‌کشد و رسانه‌های دنیا برابر این جنایت کور و غافل هستند اما برابر ضربه به منافع آنها، فریاد می‌زنند.

وی افزود: اگر خبرنگار و رسانه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم غایب بود، این خلاء به معنای خالی شدن جبهه از رزمنده محسوب می‌شود از این رو رسانه‌ها و خبرنگاران، رسالت سنگینی داشتند.

رژیم غاصب صهیونیستی در شیب فروپاشی است

وی به نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در دفاع از حرم نیز میدانداری و پرچم داری کردند و سهم زیادی در شکست داعش پلید و افول قدرت پوشالی آمریکا و رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی دارند.

سردار شکارچی یادآور شد: اگر دفاع مقدس هشت سال زمان برد، کار و رسالت رسانه هشت ساله نیست و کار خبرنگاران با پایان کار داعش و رژیم خبیث صهیونیستی نیز پایان نمی‌یابد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در شیب فروپاشی است، گفت: خبرنگاران به عنوان افسران شجاع و خلاق جنگ نرم و سربازان مبتکر امام زمان (عج) هستند و خبرنگاران تراز انقلابی، شمشیرزن ها را بسیج و پشت دشمن را خالی می‌کند و انسجام را از دشمن می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یک جنگ ناهمتراز با دشمن در جنگ ترکیبی داشته باشیم، گفت: خبرنگار و رسانه باید اهل تشخیص باشد و و کار تهاجمی ما مقابل دشمن افزایش یابد.

جهاد تبیین را اولویت قرار دهیم

وی با اظهار اینکه جهاد تبیین را به عنوان یک اولویت قرار دهیم، گفت: تمام کلید واژه‌های مرتبط با جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری تشریح شده است و نیازمند اقدام و عملیات هستیم.

سردار شکارچی با بیان اینکه امروز در حوزه نظام و دفاعی توانمندی بالایی داریم وبه دستاورد عظیم دسترسی پیدا کردیم که برای دنیا حیرت آور است، گفت: این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی باید تبیین شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با عنوان اینکه باید عمق راهبردی به حوزه رسانه و خبرنگاری دهیم، گفت: رسانه و خبرنگار باید حقایق را کشف کند و هر مکتبی که ضد منافع ملی و مردم است باید از انتشار آن پرهیز کرد.

وی با اظهار اینکه عفاف ریشه حجاب است، تصریح کرد: دشمن هزاران کامنت منفی علیه این حرف در فضای مجازی تبلیغ و ترویج کرد تا موضوعات اصلی کشور را به انحراف برد.

وی با عنوان اینکه قبل از دشمن، روایت کرد، روایت اول را کارساز دانست و گفت: پرهیز از ورود به جنگ روایت‌ها مورد توجه قرار گیرد زیرا نوعی دام محسوب می‌شود و نباید اسیر جنگ روایت‌های دشمن شد.

سردار شکارچی با تاکید بر تزریق امید و صبوری در جامعه، مطالبه گری را رسالت رسانه‌ها برشمرد و گفت: این مطالبه گری باید دل مردم را شاد، دل دشمن را ناشاد کند و مسئولان را به تحرک وادارد.

کد خبر 5561860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha