۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

طرح ملی بازگشایی مدارس در اردبیل به شکل جدی پیگیری می‌شود

طرح ملی بازگشایی مدارس در اردبیل به شکل جدی پیگیری می‌شود

اردبیل- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح ملی بازگشایی مدارس برابر دستورالعمل نظارتی در تمامی نواحی و مناطق اردبیل تشکیل و اقدامات به شکل جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی عصر یکشنبه در جلسه وبینار استانی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: طرح ملی بازگشایی مدارس برابر دستورالعمل نظارتی در تمامی نواحی و مناطق اردبیل تشکیل و اقدامات به شکل جدی پیگیری می‌شود.

وی از بسیج همه امکانات و برنامه‌ها برای بازگشایی منظم و پرنشاط مدارس در اول مهر خبر داد و گفت: معاونین آموزش نواحی موانع و مشکلات احتمالی را برای جبران کیفیت آموزش و پرورش دوران پساکرونا مورد توجه جدی قرار دهند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ساماندهی و سازماندهی نیروهای موجود، توجه به تحقق شاخص‌های تربیتی و آموزشی و همچنین عملکرد بر مبنای شاخص‌های مشخص شده در دستورالعمل به ویژه موضوع بررسی و تحلیل عملکرد آموزشی توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی از اولویت‌های کاری در اجرای برنامه‌های پروژه مهر خواهد استان خواهد بود.

مشکی ادامه داد: هدایت و راهبری پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی بدون چالش و استفاده از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین مشارکت عمومی مورد انتظار است که با همکاری و همدلی بیش از پیش در راستای افزایش کیفیت آموزش و پرورش مدارس استان قدم خواهیم برداشت.

وی با بیان ضرورت و اهمیت رصد و پایش مدیریت مدارس در تحقق شعار سال تحصیلی استان اردبیل افزود: شعار سال تحصیلی در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارتی طراحی شده است که لازم است اقدامات مورد نیاز جهت تحقق این شعار طراحی و اجرایی شود.

کد خبر 5563037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha