۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

با پیگیری بازرس کل لرستان؛

ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختر طی روزهای آینده افتتاح می‌شود

ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختر طی روزهای آینده افتتاح می‌شود

خرم‌آباد- با پیگیری‌ و بازدیدهای مستمر «سعید رازانی» بازرس کل لرستان، ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختر طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی بازرس کل لرستان امروز سه شنبه در بازدید از پروژه تأسیسات پمپاژ فاضلاب شهری پلدختر اظهار داشت: در جریان سیلاب سال ۹۸ پلدختر، تأسیسات پمپاژ فاضلاب این شهرستان آسیب جدی دید و تخریب شد.

وی عنوان کرد: بعد از آن، عملیات بازسازی و ترمیم این پمپاژ در دستور کار قرار گرفت.

ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختر طی روزهای آینده افتتاح می‌شود

بازرس کل لرستان گفت: با توجه به طولانی شدن این پروژه، لازم بود که پیگیری‌های جدی صورت گیرد تا هر چه سریع‌تر پمپاژ فاضلاب شهرستان پلدختر بازسازی و وارد مدار شود.

رازانی با تاکید بر اینکه با بازدیدهای میدانی قبلی که صورت گرفت، تابلو ها، پمپ‌ها و… نصب و استارت کار در این رابطه زده شده است افزود: ظرف چند روز آینده نیز می‌توان به صورت کامل از این پمپاژ فاضلاب بهره برداری و استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه دیگر نیاز نیست فاضلاب وارد رودخانه شهرستان پلدختر شود و شاهد مشکلات بهداشتی ناشی از آن باشیم تصریح کرد: در این راستا از پیمانکار، مسئولان شرکت آب و فاضلاب و… که با سازمان بازرسی همکاری خوبی داشته‌اند تشکر می‌کنم.

ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختر طی روزهای آینده افتتاح می‌شود

بازرس کل لرستان افزود: دفعه قبلی که از این پروژه بازدید داشتیم، هنوز پمپ‌ها نصب نشده بود، دیوار کامل نشده بود، تابلوها نصب نشده بودند، امروز با پیگیری‌های صورت گرفته، این اقدامات انجام و تقریباً کار دیوار سازی هم به اتمام رسیده است.

رازانی تصریح کرد: یک سری کارهای جزئی باقی مانده که آنها نیز به زودی تمام می‌شوند.

وی تاکید کرد: به امید خدا ظرف چند روز آینده مردم می‌توانند شاهد بهره برداری و استفاده از پمپاژ فاضلاب شهرستان پلدختر باشند.

کد خبر 5564703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha