۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

چاپ لیبل چیست و چه کاربردی دارد؟

چاپ لیبل چیست و چه کاربردی دارد؟

لیبل‌گذاری در بسته‌بندی کالاها بسیار اهمیت دارد و باعث آگاهی از برند و جزئیات محصول می‌شود؛ به همین دلیل اکثر صنایع به آن نیاز خواهند داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر نگاهی به محصولات تولیدی داشته باشید، متوجه خواهید شد که اکثر آن‌ها دارای لیبل هستند. از همین رو برای همه این موارد باید چاپ لیبل به مقدار لازم صورت گیرد. در حال حاضر لیبل‌گذاری و استفاده از آن تأثیر بسیار زیادی در برندینگ محصولات دارد که به‌هیچ‌عنوان نباید از این موضوع غافل شد. خوشبختانه کاربردهای لیبل بسیار گسترده است که هرکدام از آن‌ها باید به‌صورت جداگانه بررسی شوند. لیبل‌گذاری در بسته‌بندی کالاها بسیار اهمیت دارد و باعث آگاهی از برند و جزئیات محصول می‌شود؛ به همین دلیل اکثر صنایع به آن نیاز خواهند داشت.

کاربردهای لیبل شیت

لیبل‌ها دارای تنوع زیادی هستند که هرکدام از آن‌ها برای کاربرد خاصی تولید می‌شوند. لیبل شیت یا همان لیبل کاغذی یکی از پرمصرف‌ترین نوع لیبل بوده که به‌صورت مستقیم روی کاغذ قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه کاغذ بستر مناسبی برای چاپ به‌حساب می‌آید، نوشته‌ها و عکسی که قرار است روی آن قرار داده شود از کیفیت بالایی برخوردار است. از همین رو چاپ لیبل شیت یک انتخاب عالی برای کسب‌وکارهای مختلف است که می‌توانید از آن بهره ببرید. شیت‌هایی که برای این نوع از لیبل انتخاب می‌شوند، معمولاً سفید هستند؛ البته به رنگ‌های دیگر نیز قابل‌ارائه خواهند بود.

چنانچه از طیف رنگی مناسب در این برچسب‌ها استفاده شود، به طور یقین تأثیرگذاری آن روی مخاطب نیز بسیار بیشتر خواهد بود. درصورتی‌که می‌خواهید لیبل‌گذاری را انجام دهید، حتماً به جزئیات کار خود دقت داشته باشید تا بهترین تصمیم ممکن را در این مورد بگیرید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از روش‌های نوین می‌تواند کیفیت لیبل یا برچسب تولیدی را چندبرابر کند. از همین رو بهتر است که برای تولید برچسب در تعداد بالا برنامه مناسبی داشته باشید. کیفیت چاپ نیز عامل بسیار مهمی است که حتماً باید آن را در نظر داشته باشید.

با چاپ لیبل شیشه‌ای بیشتر دیده شوید!

لیبل شیشه‌ای مستقیماً روی ظرف کالا قرار می‌گیرد؛ از همین رو به آن لیبل شفاف هم گفته می‌شود. این نوع از چاپ بیشتر برای کالاهای آرایشی بهداشتی استفاده می‌شود. چاپ لیبل شیشه‌ای یک روش مدرن است که به‌تازگی ایجاد شده و توسط بسیاری از شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش طرح داده شده به‌صورت مستقیم روی بطری محصول ثبت می‌شود. با توجه به اینکه این روش جدید است، برای انجام آن باید از تجهیزات مخصوص استفاده کرد.

چاپ لیبل‌های مختلف با آی چاپ

مجموعه آی چاپ سال‌های زیادی است که در زمینه این نوع چاپ فعالیت می‌کند. از همین رو شما می‌توانید تمامی کارهای مربوط به چاپ لیبل را از طریق این مجموعه پیگیری کنید. این نکته را فراموش نکنید که ایجاد لیبل روی شیشه‌ها حتماً باید کیفیت بالایی داشته باشد تا برای مدت طولانی باقی بماند. خوشبختانه مجموعه آی چاپ از بهترین دستگاه‌ها برخوردار است که می‌تواند این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. چنانچه شما برنامه‌ریزی درستی در این مورد داشته باشید، می‌توانید بهترین چاپ برچسب را برای خود انجام دهید. خوشبختانه تعرفه‌های این مجموعه نیز بسیار مناسب است که به همین جهت از بهترین قیمت‌ها برخوردار می‌شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5567825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha