۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲

محک هوش و آگاهی با مسابقه «چارک» رادیو صبا

محک هوش و آگاهی با مسابقه «چارک» رادیو صبا

رادیو صبا در مسابقه «چارک» به سنجش و هوش و آگاهی مخاطبان می‌پردازد.

ندا حاجی اسماعیلی تهیه‌کننده مسابقه «چارک» درباره این مسابقه به خبرنگار مهر گفت: مسابقات رادیویی از جذاب‌ترین برنامه‌های رادیویی هستند که همیشه نظر تعداد زیادی از شنوندگان را به خود جلب می‌کند. مسابقه «چارک» محفلی برای محک زدن دانش و آگاهی مخاطبان در فضایی صمیمی است، در این مسابقه چهار شرکت کننده به صورت حضوری شرکت می‌کنند که در بخش‌های مختلف با یک دیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: «با هوش، با اطلاع، با فرهنگ، با مشاهیر، با فیلم و بامهارت» نام بخش‌های مختلف این مسابقه است که شرکت کنندگان در هریک از این بخش‌ها به جمع‌آوری امتیازات می‌پردازند و در آخر فردی که بیشترین امتیاز را دریافت کرد به عنوان برنده مسابقه معرفی می‌شود.

این تهیه کننده درباره رویکردهای این مسابقه بیان کرد: پر کردن اوقات فراغت مخاطبان و ایجاد رقابت سالم در فضایی شاد و مفرح از رویکردهای این مسابقه رادیویی است. سوالات این مسابقه در حوزه‌های مختلف هوش، اطلاعات عمومی، فرهنگ و هنر، سیما و تلویزیون و مهارت است که هر سوال دارای ۱۰ امتیاز برای شرکت کننده است.

حاجی اسماعیلی درباره روند حضور در این مسابقه هم عنوان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه به صورت حضوری در استودیو رادیو صبا می‌توانند کلمه «چارک» را برای سامانه پیامکی رادیو صبا به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ ارسال کنند.

«چارک» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای زهرا مدبر و با هماهنگی پویا رضایی پور تقدیم مخاطبان می‌شود.

کد خبر 5567962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha