۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۳۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

توضیح شهردار نسیم شهر در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی

توضیح شهردار نسیم شهر در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی

بهارستان- شهردار نسیم شهر در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: غصبی در کار نیست.

یوسف نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر پیرو انتشار مطلبی در خصوص «ساخت کمربندی در نسیم شهر با طعم غصب زمین مردم» به توضیح این ماجرا و توافق‌های پشت آن پرداخت و افزود: اجرای این مسیر با توافق مالکان اراضی در گذشته کلید خورده و غصبی در کار نبوده است.

وی گفت: هرچند به نظر می‌رسد مراحل اداری و پرداخت حقوق مالکان هنوز تکمیل نشده اما نکات قابل توجهی در این توضیحات وجود دارد که می‌توان به آنها توجه کرد.

شهردار نسیم شهر افزود: قبل از اجرای کمربندی محله سعید آباد، شهرداری نسیم شهر مطابق درخواست مالکین و در چهارچوب قوانین و مقررات با مالکین توافق لازم را انجام داده است.

نصیری گفت: متأسفانه بعد از توافق، زمین مورد نظر اختلاف مالکیتی بین چند نفر پیش آمده و هنوز در مراجع قضائی برای پرداخت حق و حقوق آنها تعیین تکلیف نهایی نشده است و ما نمی‌توانم قبل از پایان فرآیند قانونی اقدامی درجهت پرداخت حقوق مالکین انجام بدهیم.

وی افزود: تکمیل کمربندی نسیم شهر در محله سعید آباد شهرداری مطابق طرح تفصیلی مصوب در حال اجرا است که مطالبه دیرینه و مشکل ترافیکی مردم را برطرف می‌کند به همین جهت اجرای آن برای شهر بسیار حیاتی است.

نصیری گفت: منطقی نیست پروژه به این بزرگی را به خاطر اختلاف بر سر یک قطعه تعطیل کرد بی شک شهرداری نسیم شهر به حق و حقوق اشخاص احترام قائل بوده پس از طی مراحل قانونی و تعیین تکلیف نهایی اختلاف مالکیتی در مراجع قضائی حقوق افراد پرداخت می‌شود.

کد خبر 5568220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha