۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲

دادستان فردیس خبر داد؛

بازداشت عوامل تولید مواد محترقه غیرمجاز در فردیس

بازداشت عوامل تولید مواد محترقه غیرمجاز در فردیس

کرج- دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: یک کارگاه غیرمجاز تولید مواد محترقه در فردیس پلمب و پنج متهم شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی با بیان خبر کشف محل تولید و انبار انبوه «موارد ناریه» و محترقه در این شهرستان گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی پلیس پاوا شهرستان فردیس و به موجب دستور دادستانی، انبار مواد ناریه با حجم بالای بیش از ۳۰۰ هزار انواع ترقه آماده و بیش ۲ تن مواد پیش ساخت کشف شد.

وی با اشاره به بازداشت پنج متهم در این پرونده بیان کرد: این پنج متهم که یکی کارفرما و دیگران کارگر بودند در یک خانه ویلایی اقدام به تولید و انبار محصولات محترقه می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس اقلام مکشوفه را برشمرد و افزود: در داخل این خانه ویلایی تعداد ۲۹۷۷۴۲ بسته انواع ترقه و ۲۰۲۱ کیلوگرم مواد پیش ساخت جهت تولید انواع مواد محترقه و آتش زا و ۱۱ بسته فتیله مجموعاً ۱۵۰۰ متر فتیله ساخت ترقه، کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه از این پنج متهم، یکی ایرانی و سایرین تبعه خارجی بوده و هم اکنون در اختیار مراجع قضائی هستند متذکر شد: همچنین واحد ویلایی که محل دپو بود نیز با دستور قضائی پلمب و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

کد خبر 5568707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha