۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲

مدیرکل امور مالیاتی اردبیل خبر داد؛

بخشودگی جرائم مالیاتی درهفته دولت/مودیان از فرصت استفاده کنند

بخشودگی جرائم مالیاتی درهفته دولت/مودیان از فرصت استفاده کنند

اردبیل- مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: جرائم مالیاتی در هفته دولت در صورت پرداخت مالیات، بخشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم قلی‌زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی در هفته دولت که تا دهم شهریور نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام نمایند، بخشیده می‌شود.

وی افزود: برای اشخاص حقیقی تا سقف دو میلیارد ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال، براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور که به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض شده است، شامل بخشودگی خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: از مودیان مالیاتی تقاضا داریم تا از این فرصت استثنایی استفاده کنند و با مراجعه به واحدهای مالیاتی نسبت به پرداخت بدهی و بهره‌مندی از تسهیلات بخشنامه فوق هرچه سریع‌تر اقدام نمایند.

قلی‌زاده ادامه داد: در سطح استان در سال‌های اخیر مشارکت مودیان در پرداخت مالیات بسیار مطلوب و مناسب بوده و همچنان تلاشمان بر این است تا با راهکارهای قانونی و اعمال بهترین شرایط مودیان را نسبت به پرداخت مالیات مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

وی به فعال شدن چهار سامانه توسط امور مالیاتی با هدف بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود: مهمترین این سامانه‌ها نظام مالیاتی الکترونیکی و ستاد ایران است که می‌توانند فعالیت‌های مالیاتی را در حوزه غیرحضوری سر و سامان بدهند.

کد خبر 5570667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha