۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰

در پیامی؛

ولایتی روز پزشک را تبریک گفت

ولایتی روز پزشک را تبریک گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پزشک را تبریک و از ایثارگری‌ها و زحمات کلیه کادر درمانی کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، روز پزشک را تبریک و از ایثارگری‌ها و زحمات کلیه کادر درمانی کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام وی به این شرح است:

روز پرافتخار پزشک، یادآور جایگاه ارزشمند، تأثیرگذار و تلاش جامعه پزشکی است که همواره برای حفظ و امنیت سلامت ملت بزرگ ایران از هیچ دلسوزی و اقدامی فروگذار نکرده و با ایثار و عشق، به خدمت رسانی در عرصه پزشکی می‌پردازند.

رشادت‌های پزشکان، متخصصان، پرستان و کلیه کادر درمانی کشور که در دوران سخت، دشوار و غم انگیز شیوع کرونا، تمام همت و سلامت خویش را به کار گرفتند تا سلامت مردم بزرگ ایران را تأمین نمایند و در این راه نیز جمعی از این خانواده بزرگ به شهادت رسیدند که نام آنان همواره به بزرگی و فداکاری در اذهان تمامی ایرانیان ثبت و ضبط خواهد ماند.

لازم می‌دانم به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور، ضمن ادای احترام به بزرگان و شهدای مدافع سلامت، از زحمات تمامی پزشکان، متخصصان و همکاران در سراسر کشور و همچنین به طور ویژه از تلاش تیم درمانی، پزشکان، متخصصان و کلیه کارکنان خدوم بیمارستان مسیح دانشوری تشکر و تقدیر نمایم و آرزوی سلامتی و توفیق بیش از پیش در مسیر خدمت به مردم شریف ایران را دارم.

کد خبر 5571145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha