۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

تولیت مسجد مقدس جمکران:

هیچ یک از مراکز فرهنگی کارکرد مسجد را ندارند

هیچ یک از مراکز فرهنگی کارکرد مسجد را ندارند

قم- تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: پایگاه اصلی جامعه اسلامی امروز ما باید مسجد باشد چرا که دیگر مراکز فرهنگی کارکرد مسجد را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اظهار داشت: پیامبر اسلام اولین گامی که در مکه برداشتند ساخت مسجد بود و انقلاب اسلامی ایران نیز از مسجد نشأت و سرچشمه گرفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی از مسجد پشتیبانی شد و ۹۷ درصد شهدای ما اهل مسجد بودند و در واقع از مسجد به معراج رفتند.

وی تاکید کرد: پایگاه اصلی جامعه اسلامی امروز ما نیز باید مسجد باشد و باید بدانیم که دیگر مراکز فرهنگی، کارکرد مسجد را ندارند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: افراد بی حجابی که امروز در جامعه هستند مربوط به خانواده‌هایی هستند که با مسجد سروکار ندارند.

وی تصریح کرد: توجه به مسجد برای آینده نظام اسلامی اجتناب ناپذیر است و باید کارکردهای مسجد در ابعاد مختلف احیا شود.

رحیمیان گفت: دیدیم که غرب زده‌ها در این سال‌ها چه بر سر کشور در آوردند و باید تلاش مضاعف شود تا از این شرایط نجات یابیم.

وی ادامه داد: بی حجابی روز به روز در حال گسترش است و این امر از یک سو با تبلیغات و هجمه دشمنان همراه است و از سوی دیگر در اثر غفلت مسئولین صورت می‌گیرد که این شرایط دل خانواده‌های شهدا را به درد آورده و در این زمینه نیازمند قیام هستیم که مسجد باید پایگاه اصلی آن باشد.

کد خبر 5571804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha