۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷

رئیس کل دادگستری اردبیل عنوان کرد؛

مبارزه با اراذل و اوباش اولویت اساسی دستگاه قضایی اردبیل

مبارزه با اراذل و اوباش اولویت اساسی دستگاه قضایی اردبیل

مشگین‌شهر- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد با اخلال‌گران نظم و امنیت، اراذل و اوباش و سارقین مهمترین برنامه و اولویت اساسی دستگاه قضایی در اردبیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری بخش ارشق اظهار کرد: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت، اراذل و اوباش و سارقین مهمترین برنامه و اولویت اساسی دستگاه قضائی در اردبیل است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد در حوزه مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های مهم دادگستری استان است، افزود: مسئولین دستگاه‌های اجرایی و قضائی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم بیش از پیش باهم تعامل و همکاری کنند و به موضوع پیشگیری از جرم اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان بدون هیچ مسامحه و گذشتی با کسانی که موجب برهم خوردن نظم و امنیت در جامعه شوند قاطعانه و مطابق قانون به شدت برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین سند تحول قضائی را از سندهای معیار و راهبردی برای دستگاه قضائیه عنوان کرد و افزود: در این سند اصول و سیاست‌های کلی قوه قضائیه به خوبی تشریح شده و دستگاه قضائی استان نیز بر همین مبنا و براساس اصول و مفاد آن در راستای اجرای عدالت و احقاق حق گام برمی‌دارد.

وی همچنین تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تعطیلی واحدهای تولیدی و با هدف رونق تولید و اشتغال در استان توجه جدی و رسیدگی به مشکلات واحدها در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه با قدردانی از تلاش‌های کارکنان حوزه قضائی ارشق به جهت اقدامات و عملکرد مطلوب به ویژه در حوزه فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه بین طرفین دعوی «قاضی سید عباس فیض‌اللهی» را به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی بخش ارشق معرفی کرد.

کد خبر 5573991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha