۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸

محمدمهدی نبی:

در مورد کی‌روش صحبت نمی‌کنم/ گزینه دبیرکلی را انتخاب نکردیم

در مورد کی‌روش صحبت نمی‌کنم/ گزینه دبیرکلی را انتخاب نکردیم

محمد مهدی نبی با بیان اینکه راجع به ماجرای کی روش فعلاً حرفی ندارم گفت: هنوز در مورد دبیرکل انتخابی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی نبی در پایان جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: تعامل و وفاق در فوتبال کشور ما می‌تواند عامل موفقیت باشد و تحول را هم باید در کنار این موضوع قرار دهیم.

وی در مورد حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران بعد از انتخاب مهدی تاج گفت: راجع به این قصه صحبت خاصی ندارم. چون من باتوجه به اینکه به اصحاب رسانه احترام می‌گذارم گفتم خدمت شما برسم و هر پاسخی در مورد فدراسیون فوتبال را انجام دهم البته من باید بعد از پیشنهادات و موضوعاتی از این قبیل که در بحث هیئت رئیسه قرار می‌گیرد اطلاعات به شما خواهم داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا گزینه دبیرکلی را تعیین کرده اید یا خیر، افزود: نه، اصلاً چنین موضوعی در مورد آن صحبت نشده است.

نبی ادامه داد: یک بار دیگر خدمتتان می گویم همه این موضوعات به جلسه هیئت رئیسه مربوط خواهد شد.

وی در مورد سوال یک خبرنگار در خصوص حضور کی روش گفت: در آن برنامه آقای تاج راجع به کی روش توضیحی داد و اتفاقاتی که در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ رخ داده بود در این خصوص مطرح کرد که احیاناً برداشت‌های دیگری از این موضوع شده اما به هر صورت بابت مدیریت کلان کشور است همه این بحث‌ها را به هیئت مدیره خواهیم برد.

نبی در پاسخ به این سوال که اگر قرار است تغییر و تحولی صورت بگیرد و ابقای آقای اسکوچیچ نباید زودتر مشخص شود ضمن اینکه شما هم با اسکوچیچ کار کردید و هم با کی روش. کی قرار است تکلیف نیمکت تیم ملی برای همیشه مشخص شود؟ من فکر می‌کنم در دستور کار هیئت رئیسه قرار بگیرد و زمان آن را هم خدمت شما اعلام خواهم کرد.

وی در مورد اتفاقات دیشب هم گفت: من بی اطلاع هستم.

نبی در مورد استعفای کامرانی فر هم گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما سیاست گذشته را ادامه می‌دهید و پاسخ درست نمی‌دهید گفت: من در محاصره شما هستم و مجبورم که جوری صحبت کنم که شما هم ناراضی نشوید. آقای کامرانی فر به عنوان دبیرکل زحمات زیادی کشیدند. از زمانی که ایشان داور بودند او را می‌شناختم بسیار سالم و صادق است. این جایگاه با توجه به اینکه جایگاه مهمی است لذا حضور ایشان مغتنم است تا ببینیم نظر ایشان چیست؟

کد خبر 5577227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha