۲ مهر ۱۳۸۶، ۱۳:۳۸

مقاومت مردم و نظام موجب سرنگونی مستکبران خواهد شد

مقاومت مردم و نظام موجب سرنگونی مستکبران خواهد شد

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: پایداری و مقاومت مردم و نظام در برابر ترفندهای پلید مستکبران ، موجب سرنگونی آنان و خوار و ضعیف شدنشان خواهد شد، چرا که این تهدیدات و دشمنی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و همیشه نیز با شکست مواجه شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، آیت الله هاشمی شاهرودی صبح امروز در جلسه مسئولان عالی قضائی با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس، این هفته را یاد آور دلاوری های رزمندگان اسلام و به اوج رسیدن فضائل اخلاقی در کشور دانست .

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با روسای سه قوه و دیگر مسئولان و کارگزاران کشور، تاکید کرد: بیانات روشنگرانه و عالمانه رهبر انقلاب از ابعاد مختلف قابل توجه است و مطالب و نکات مهمی که ایشان ارائه فرمودند می تواند برای همه مردم  به ویژه مسئولان نظام ، موثر و مفید باشد.

آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار امیدواری کرد که همه مسئولان، کارگزاران نظام، فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و با توکل بر خداوند متعال ، تلاش کنیم که در مسیر انجام کارهای روزمره دچار غفلت و لغزش خاصی نشویم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام و لیالی قدر هستیم . باید سعی و تلاش خود را بکار بگیریم تا همگی از برکات فراوان این ماه مبارک ، خصوصا ایام و لیالی قدر بهره مند گردیم تا بتوانیم در سایه حمایت پروردگار ، تلاش مسئولان و پشتوانه مردمی مشکلات کشور را مرتفع و در جهت خودکفایی و آسایش و امنیت مردم گام برداریم .

آیت الله هاشمی شاهرودی با اشاره به تلاش دشمنان در ناکار آمد جلوه دادن نظام اسلامی تاکید کرد: استکبار جهانی باید بداند با این توطئه ها نمی تواند مانع پیشرفت ملت ایران در بخشهای مختلف شود چون وجود اعتماد به نفس مردم در بخشهای علمی ، فناوری و اقتصادی ، کارآمدی نظام را بیشتر می کند.

شایان ذکر است ، در ادامه جلسه مسئولان عالی قضائی مواردی از پیش نویس قانون مجازات اسلامی طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 557842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha