۹ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۵۳

چهارشنبه شب؛

وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان غربی شد

وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان غربی شد

ارومیه - وزیر آموزش و پرورش با هدف بررسی وضعیت آموزشی، دیدار با مسئولان استانی و افتتاح پروژه آموزشی، فرهنگی و تفریحی بوتراب، با استقبال استاندار آذربایجان غربی وارد ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در این سفر ۲ روزه با خانواده شهید فرهنگی در ارومیه دیدار و با رئیس و اعضای شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز گفت و گو می‌کند.

در برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان غربی شرکت در شورای آموزش و پرورش و حضور در شهرستان خوی گنجانده شده است.

وی در بدو ورود به ارومیه مرکز آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدای ارومیه با همراهی استاندار و مسؤولان استانی ضمن قرائت فاتحه برای شهدای والامقام به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش را در این سفر دو روزه معاونین و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی همراهی می‌کنند.

آذربایجان غربی دارای ۶۸۶ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند این استان دارای ۲۵ هزار کلاس درس است که برای رسیدن به میانگین کشوری به بیش از پنج هزار کلاس درس دیگر نیاز دارد.

۳۷ هزار فرهنگی در این استان مسؤولیت تعلیم وتربیت دانش آموز ان رابر عهده دارند؛ اغلب مدارس آن که بیش از ۶۰ درصد را شامل می‌شود، در مناطق روستایی واقع شده‌اند.

کد خبر 5578671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha