۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۱۰

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

طرح «حامیم» توسط نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان در بروجرد آغاز شد

طرح «حامیم» توسط نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان در بروجرد آغاز شد

بروجرد- رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان از آغاز طرح «حامیم» توسط این نهاد در دانشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب حاتمی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح «حامیم» با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به مدت یک هفته در بروجرد آغاز شد.

وی اظهار داشت: از اهداف دیگر طرح «حامیم»، امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها و استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان و آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: مخاطبان طرح دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه‌های سراسر لرستان هستند.

حجت الاسلام حاتمی افزود: دانشجویان از ۶۰ دانشگاه استان لرستان به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی به میزبانی دانشگاه آزاد و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) در بروجرد در این طرح شرکت می‌کنند.

وی گفت: از برنامه‌های اجرایی در طرح «حامیم» نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی با حضور اساتید ملی و استانی و مسئولان ارشد لرستان از فردا جمعه آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان با اشاره به اینکه این طرح تأثیر گذاری بالایی در دانشگاه‌های استان لرستان خواهد داشت افزود: نشست با خانواده شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیت الله نیازی نماینده مردم در خبرگان رهبری و استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از برنامه دیگر خواهد بود.

دبیر اجرای طرح «حامیم» نیز در این رابطه گفت: در طول اجرای طرح سه عنوان کتاب با عناوین اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، هم رزمان امام حسین (ع) و کتاب خط امام (ره) توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد.

حجت الاسلام محسن قربانی افزود: همچنین در اجرای این طرح چهار نشست معرفتی با عناوین جهاد تبیین، جنگ شناسی دانشجویی و مقایسه حکمرانی امیر المومنین (ع) در جمهوری اسلامی با موضوع دشمن شناسی و پاسخ به شبهات برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در طول این طرح کارگاه نقد فیلم و گسترش مبانی اسلامی با نمایش فیلم «هناس»، و کارگاه مدیریت نشریه و شبکه سازی نسل جوان انقلابی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح «حامیم» گفت: بازدید از صنعت و دستاوردهای نظام در شهرستان با بازدید دانشجویان از صنعت نساجی و دارو سازی به عنوان برند ملی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام قربانی افزود: در اجرای طرح «حامیم» برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5579914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha