۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۸

استاندار سمنان:

۷۵۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد

۷۵۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اکثر مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده است، گفت: ۷۵۰ میلیارد تومان گندم خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح پنج شنبه در نشست جمعی از کشاورزان و تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان‌های گرمسار و آرادان با حضور وزیر جهاد کشاورزی به میزبانی فرمانداری شهرستان گرمسار ضمن بیان اینکه تاکنون ۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شده است، ابراز داشت: این میزان گندم ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه بیش از ۹۶ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده اکثر مطالبات گندم کاران استان پرداخت شدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه طرح جدید خرید نان از جمله برنامه‌هایی که در استان با کیفیت مناسب به انجام رسیده است، ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری خوب نانوایی‌ها و مردم تخلفاتی در این زمینه گزارش نشده است.

هاشمی با بیان اینکه سیلوی شهرستان گرمسار بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در ادامه تصریح کرد: تعیین تکلیف موضوع سیلو، شهرک گلخانه‌ای و غیره جز مطالبات استان سمنان از وزیر جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و ششصد هزار رأس دام در استان سمنان وجود دارد، افزود: خرید ترکیبی دام‌های موجود و تأمین نهاده‌های دامی در استان سمنان نیز باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5584704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha