۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵

کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا - تهران؛

فینالیست های مواد ۵۰۰ متر مشخص شدند

فینالیست های مواد ۵۰۰ متر مشخص شدند

دومین روز از مسابقات کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با برگزاری دیدارهای تعیین خط و مشخص شدن فینالیست های مواد ۵۰۰ متر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با حضور ورزشکاران ۴ کشور هند، ایران، پاکستان و عراق از روز جمعه ۱۸ شهریورماه در دریاچه آزادی تهران آغاز و تا روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه پیگیری می‌شود. در این رقابت‌ها ورزشکاران در دو بخش مواد ۵۰۰ و هزار متر تکنفره و دو نفره زنان و مردان و در قایق‌های سبک وزن و سنگین وزن مسابقه خواهند داد.

تیم‌های پاکستان، هند، عراق A، عراق B، آرتمیس، ایران جونیور، سایپا و دانشگاه آزاد هم در این رقابت‌ها حضور دارند. صبح امروز شنبه ۱۹ شهریورماه پاروزنان برتر مسافت هزار متر معرفی شدند و عصر امروز هم قایقرانان در بخش مقدماتی و تعیین خط مواد مسافت ۵۰۰ متر به رقابت پرداختند تا چهره فینالیست‌ها مشخص شود.

دونفره ۵۰۰ متر:
در مسابقه مقدماتی و تعیین خط روئینگ دونفره ۵۰۰ متر سنگین‌وزن مردان امیرحسین محمودپور و حمیدرضا رضوانی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۰.۴۲۰ دقیقه اول، هیمان الجنابی و محمد النیامی از عراق B با زمان ۱:۳۲.۲۴۰ دقیقه دوم و مهدی قپانوری و حسین سماکار از سایپا با زمان ۱:۳۳.۵۹۰ دقیقه سوم شدند. تیم‌های ایران جونیور و پاکستان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در مسابقه مقدماتی و تعیین خط روئینگ دونفره ۵۰۰ متر بانوان مهسا جاور و نازنین ملایی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۴.۸۴۰ دقیقه اول، کیمیا زارعی و مریم امیدی‌پارسا از آرتمیس با زمان ۱:۳۶.۵۸۰ دقیقه دوم و شایخ ایمان و شوجات سیدا ایمان با زمان ۱:۵۷.۶۰۰ دقیقه سوم شدند.

تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن:
در مسابقه مقدماتی و تعیین خط روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین‌وزن مردان میلاد الله‌وردیان از سایپا با زمان ۱:۳۸.۴۷۰ دقیقه اول، بکر الدولایمی با زمان ۱:۴۱.۱۳۰ دقیقه دوم و امیرحسین محمودپور با زمان ۱:۴۳.۴۳۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی و تعیین خط روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین‌وزن بانوان مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۲.۷۷۰ دقیقه اول، فاطمه مجلل از آرتمیس با زمان ۱:۴۳.۲۶۰ دقیقه دوم و شوتا براهماچاری از هند با زمان ۱:۵۷.۳۱۰ دقیقه سوم شدند. شایخ ایمان نیز در رتبه چهارم قرار گرفت.

تکنفره ۵۰۰ متر سبک وزن:
در مسابقه مقدماتی و تعیین خط روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک‌وزن مردان امیررضا عبدالی از سایپا با زمان ۱:۳۹.۴۶۰ دقیقه اول، عزالدین هیالی از عراق A با زمان ۱:۴۱.۷۸۰ دقیقه دوم و مهدی محمدنژاد از ایران جونیور با زمان ۱:۴۲.۱۴۰ دقیقه سوم شدند. اسد محمد امان و سینا حسینی به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در مسابقه مقدماتی و تعیین خط روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک‌وزن بانوان نازنین ملایی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۶.۸۵۰ دقیقه اول، زینب نوروزی از آرتمیس با زمان ۱:۵۱.۲۱۰ دقیقه دوم و شوجات سیدا امان از پاکستان با زمان ۲:۱۳.۲۳۰ دقیقه سوم شدند.

کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا از ۱۸ الی ۲۰ شهریورماه در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5586537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha