۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱

در غیاب رئیس و نایب رئیس فدراسیون؛

اعضای کمیته مربیان کاراته معرفی شدند

اعضای کمیته مربیان کاراته معرفی شدند

فدراسیون کاراته در حالی اعضای کمیته مربیان را معرفی کرد که خبری از رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در جلسه نبود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، صبح امروز دوشنبه ۲۱ شهریور جلسه کمیته مربیان با حضور محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی فدراسیون و وحید مؤمنی دبیر فدراسیون و یوسف گرشاسبی رئیس کمیته مربیان برگزار و ضمن ارائه برنامه‌های آینده، اعضای این کمیته نیز معرفی شدند.

مریم مشیری (نایب رئیس)، امیررضا احسانی مهر (دبیر اداری)، محمد بهبودی (نایب رئیس سبک‌های کنترلی)،مجید باغدارنیا (نایب رئیس سبک‌های آزاد)، اعظم خانی، شهناز احمدی، حسین شهرباف، علی حسین صمدی، آیدین محمدی، محسن اشرفی، احمدرضا میری و علیرضا رضازاده به عنوان اعضای این کمیته انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نکته مهم در مورد جلسه غیبت سید حسن طباطبایی بود. رئیس فدراسیون که معمولاً در جلساتی از این دست حضور و کلیه موارد را زیر نظر داشت، در این جلسه مهم حاضر نبود.

بعد از استعفای اشرف امینی، نایب رئیس بانوان که به دلیل اختلاف با سرپرست نایب رئیسی فدراسیون رقم خورد، فدراسیون کاراته هنوز واکنشی به این استعفا نشان نداده است.

کد خبر 5588269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha