۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۱

رئیس دومای روسیه:

اگر آمریکا تصور می کند جنگ دامنگیرش نخواهد شد، سخت در اشتباه است

اگر آمریکا تصور می کند جنگ دامنگیرش نخواهد شد، سخت در اشتباه است

رئیس دومای روسیه با تأکید بر اینکه همه اهداف عملیات نظامی روسیه در اوکراین محقق خواهد شد، به آمریکا درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از کی یف هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ویاچسلاو ولودین» رئیس مجلس دومای روسیه به آمریکا درباره عواقب نظامی‌سازی کی یف هشدار داد و تأکید کرد که واشنگتن اگر تصور می‌کند جنگ در نهایت دامنگیرش نخواهد شد، اشتباه می‌کند.

رئیس دومای روسیه در حساب کاربری خود در تلگرام با اعلام این هشدار نوشت: کاخ سفید حملات هوایی روسیه به زیرساخت‌های حیاتی در اوکراین را محکوم می‌کند. اما واشنگتن برای توقف بمباران غیرنظامیان در دونباس، جایی که مردم بیش از ۸ سال است که در ترس و بدون آب و برق زندگی می‌کنند، چه کرد؟

ولودین در ادامه افزود: واشنگتن در حال حاضر برای توقف حملات نیروهای اوکراینی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا که تهدیدی برای وقوع فاجعه هسته ای است، چه می کند؟ آمریکا فقط به نظامی‌سازی رژیم نازی در کی یف ادامه می دهد و آن را به ارتکاب جنایات جدید ترغیب می‌کند.

وی تصریح کرد: باید درک کنند که تمام اهداف عملیات نظامی ویژه روسیه در هر صورت محقق می شود و نازی ها از رژیم کی یف ریشه کن خواهند شد و کمک های نظامی غرب از بین خواهد رفت.

رئیس مجلس دومای روسیه در پایان تأکید کرد: اگر واشنگتن فکر می کند که با ادامه جنگ تا کشته شدن آخرین اوکراینی جنگ به این کشور نمی رسد، سخت در اشتباه است.

کد خبر 5588886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      10 2
      داخل آمریکا راباید هدف موشک قرار داد،مثلا واشنگتن ، بانک جهانی،نیویورک.....
    • امیر AE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      اگر سلاحهای اتمی نبود .که تا الان آمریکا نسخه روسیه و پوتین را پیچیده بوده ..پوتین با جنگ اوکراین اون نگاه ابرقدرتی روسیه را بر باد داد ..الان میشه گفت رقیب آمریکا ، کشور چین میباشد .پوتین با این تجاوز و شروع جنگ .سالها روسیه را بخاطر تحریم‌های اروپا و آمریکا به عقب انداخت .