۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

راهپیمایی محکومیت آشوبگری های اخیر در استان تهران برگزار می‌شود

راهپیمایی محکومیت آشوبگری های اخیر در استان تهران برگزار می‌شود

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی محکومیت آشوبگری های اخیر در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران از راهپیمایی مردم با بصیرت و انقلابی استان تهران در محکومیت آشوبگری‌های اخیر خبر داد و افزود: در پی برخی از آشوبگری‌های اخیر و تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات مردم شریف و انقلابی استان تهران راهپیمایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در استان تهران روز جمعه و بعد از نماز جمعه از میعادگاه‌های نماز جمعه راهپیمایی و تظاهرات خواهند کرد.

کد خبر 5595399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      راهپیمایی کافی نیست باید اجازه دا ه شود دستی که چادر را از سر زنی محجبه می کشد وپاره می کند قطع کنیم این ادم مستحق مرگ است لطفا عکسش را پیدا وبه همه معرفی کنید .این فرو باغی است وحکم باغی مرگ است.
    • محکمه امینی و دایی مرحومه IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      آقای امینی در تحریک اوباش و زمینه سازی برای اغتشاشات با سخنرانی ها و مصاحبه های متعدد در شهید کردن تعدادی بی گناه و تخریب اموال و هتک حرمت به خانم های چادری نقش مهمی داشته باید دستگاه قضایی با این خانواده برخورد کند و چرا آقای امینی فرصت نداد به مسؤلین تا رسیدگی طبق قانون انجام شود.
    • سمیه IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      0 0
      موافقیم...