۲ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷

کنعانی:

تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند

 تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات گفت: تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات در صفحه شخصی خود نوشت: آمریکا همواره در پی تضعیف امنیت و ثبات ایران بوده و البته ناکام مانده است.

وی افزود: با کاستن از شدت چند تحریم ارتباطی و در عین حال پابرجا نگه داشتن فشار حداکثری آمریکا منافقانه در پی پیشبرد اهداف خود علیه ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پایان تاکید کرد: تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

کد خبر 5596799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • CN ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      41 2
      به نظر من باید سریعا شرکتهای مربوطه و اشخاص مربوطه و خود ایلان ماسک را وارد لیست تحریمها کنید و برای دور زدن تحریمها مجازات ده سال زندان و جریمه سنگین نقدی تعیین کنید. هم برای وارد کننده هم برای حمل کننده و استفاده کننده.تنها تحریمی میشه که جواب میده و نمادین نیست.
    • CN ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      16 2
      غربی های آشغال سالها تلاش کردن ایران رو به سوریه عراق لیبی دیگه تبدیل کنند ولی موفق نشدند. نقشه جدید اونها اینه که ایران را به اکراینی دیگه تبدیل کند. البته این نقشه هم زمان برای هر سه کشور ایران روسیه و چین طراحی شده. روسیه با اکراین ایران با آذربایجان چین با تایوان. ایلان ماسک را تحریم کنید.