۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به حاشیه جایزه رکابزنان

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به حاشیه جایزه رکابزنان

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به ادعای یکی از رکابزنان درباره جایزه مسابقات تور ایران - آذربایجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان هفته اول مهرماه با حضور ۱۱ تیم برگزار شد. نحوه و میزان پرداخت این تور که بعد از دو سال وقفه از سر گرفته شده از سوی رکابزنان ایرانی مورد انتقاد قرار گرفته به طوری که گفته شده جوایز عده‌ای از رکابزنان سکه بود و یکی دیگر کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی.

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون و در واکنش به مصاحبه یکی از ملی پوشان دوچرخه سواری ایران مبنی بر اینکه جوایز نفرات برتر تور آذربایجان با هم تفاوت داشت، تاکید کرد: این مساله صحت ندارد، ما طبق یک جدول مشخص و تعریف شده این تور را برگزار کردیم که این روال معمول در برگزاری چنین تورهایی است.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار یورو برای این تور در نظر گرفته شده بود که بر اساس یک جدول و با توجه به مقام‌هایی که از سوی رکاب زنان کسب شد، پرداخت و هیچ تفاوتی هم میان نفرات شرکت کننده وجود نداشت.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: سهم فدراسیون و برگزار کننده در این میان مشخص است اما مساله این بود که جوایزی از هم از سوی استاندار و یا فردی که به دوچرخه سواری علاقه داشت پرداخت شده که از دست ما خارج بود.

وی در توضیح این مسئله گفت: به عنوان مثال در مرحله آخر تور آذربایجان یک علاقه مند به دوچرخه سواری به رکابزنانی که مدنظرش بود جوایزی را اهدا کرد، اینکه ما بگوییم به این فرد بدهد یا ندهد درست نبود چراکه مساله شخصی و خارج از برنامه‌های تیم برگزاری تور بود!

کد خبر 5604831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha