۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸

امامی در گفتگو با مهر؛

فعلاً خبری از روادید کشتی‌گیران برای اعزام به اسپانیا نیست!

فعلاً خبری از روادید کشتی‌گیران برای اعزام به اسپانیا نیست!

متولیان کشتی کشورمان در تلاشند با رفع مشکل عدم صدور روادید کاروان کشتی امید ایران، زمینه اعزام ملی پوشان به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا مهیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امید) قرار است طی روزهای ۲۵ مهر تا اول آبان ماه در شهر پونت‌ودرا کشور اسپانیا برگزار شود اما روادید ملی پوشان ایران برای اعزام به این کشور هنوز صادر نشده است!

این در حالیست که طبق برنامه‌ریزی گروه نخست اعزامی به محل برگزاری رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان قرار است بامداد جمعه (۲۲ مهرماه) صورت گیرد، ولی عدم صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا، اعزام ملی‌پوشان را هاله از ابهام قرار داده است.

البته تمرینات آزاد و فرنگی کاران ملی پوش امید همچنان زیر نظر محسن کاوه و حسن رنگرز در حال پیگیری است و مسئولان فدراسیون کشتی نیز با نهایت جدیت در تلاش هستند تا مشکل اعزام را برطرف کنند.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با مهر اعلام کرد: تاکنون اقدام مثبتی از سوی سفارت اسپانیا برای صدور روادید صورت نگرفته اما فدراسیون کشتی با جدیت پیگیر صدور روادید برای نفرات اعزامی است. علیرضا دبیر نیز بارها با وزیر امور خارجه و نمایندگان مجلس تماس گرفته و حتی نامه نگاری‌های رسمی هم با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی انجام داده است. فعلاً امیدواریم اتحادیه جهانی هم پیگیر این مشکل باشد. متأسفانه با وجود تمامی اقدامات هنوز روادید بچه‌ها برای اعزام به اسپانیا صادر نشده است.

کد خبر 5606598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha