۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴

رئیس کل دادگستری چهار محال و بختیاری:

قاطعانه با عناصر اصلی اغتشاشات برخورد می کنیم

قاطعانه با عناصر اصلی اغتشاشات برخورد می کنیم

شهرکرد_ رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده و ناامنی را به آشوب‌گران نخواهیم داد و قاطعانه نسبت به برخورد و مجازات عناصر اصلی اقدام می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا بهرامی با حضور در زندان مرکزی شهرکرد با جمعی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر که با اقدامات خود نظم و امنیت جامعه را مختل کرده بودند به‌صورت چهره به چهره دیدار کرد.

وی در این دیدار علاوه بر بررسی درخواست‌ها و مشکلات این بازداشت‌شدگان دستورهای قضائی لازم را برای پیگیری مسائل مطرح شده صادر کرد.

بهرامی همچنین حفظ امنیت در جامعه را خط قرمز دستگاه قضائی دانست و گفت: قوه قضائیه در راستای صیانت از نظم و آرامش در کشور اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده و نا منی را به آشوب‌گران نخواهد داد و قاطعانه نسبت به برخورد و مجازات عناصر اصلی اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عطوفت و رأفت اسلامی پایه‌گذاری شده و باید صف اغتشاش‌گران از مردم جدا شود.

بهرامی افزود: در رسیدگی به پرونده‌های متهمان، مجازات‌ها بر مبنای قانون و با توجه به میزان تأثیر و قصور افراد تعیین و به‌صورت مُداراگونه عمل می‌شود.

وی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی قضات، نیروی‌انتظامی و امنیتی و نیروهای بسیجی برای برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر و حفظ نظم و امنیت مردم چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

کد خبر 5610452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha