۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان آغاز شد

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان آغاز شد

اصفهان- دقایقی پیش راهپیمایی عظیم وز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت روز دانش‌آموز در میدان تاریخ ساز امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت روز دانش‌آموز دقایقی پیش با حضور مردم و مسئولان استان اصفهان آغاز شد. امروز در سراسر ایران اسلامی شاهد مراسم یوم الله ۱۳ آبان هستیم که با شکوه خاصی برگزار می‌شود. این راهپیمایی در میدان تاریخ ساز امام خمینی (ره) اصفهان برگزار و پس از آن نماز جمعه برپا می‌شود. سخنران این مراسم نیز سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته غلامرضا رضایی جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیش از مراسم تجمعاتی از میدان امام حسین (ع) و چهارراه شکرشکن به سمت مکان مراسم شکل خواهد گرفت.

مراسم ۱۳ آبان با حضور آحاد مردم و دانش‌آموزان برگزار و برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی غرفه‌های مختلف، همخوانی سرودهای کشوری و سخنرانی پیش‌بینی شده است.

همچنین به این منظور روز ۱۳ آبان پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی (ره) شامل پارکینگ‌های حکیم، کرمانی، خراسانی و فرشادی از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ رایگان است. لازم به یادآوری است که محل خروج ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) جهت راهپیمایی از طریق پیاده راه سپاه به سمت میدان امام میسر است.

کد خبر 5623938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha