۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳

روند راه اندازی آسانسورهای ایستگاه‌های خط ۷ مترو آغاز شد

روند راه اندازی آسانسورهای ایستگاه‌های خط ۷ مترو آغاز شد

پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران گفت: به موجب اعمال برخی تغییرات در آسانسورهای خط ۷ روند راه اندازی آنها شروع شده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری، بخش قابل توجهی از این آسانسورها مورد بهره برداری قرار گیرد. در خط ۷ و تا به امروز ۳۲ دستگاه آسانسور ساخته شده اما بلااستفاده وجود داشته که با توافقات صورت گرفته، سایر آسانسورهای ایستگاه‌های دیگر هم به نوبت وارد مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مجری خط ۷ مترو تهران در ادامه گفت: آسانسور از جمله زیرساخت‌های ضروری یک ایستگاه برای بهره برداری عمومی به حساب می‌آید و احداث آن در هر ایستگاه، هزینه‌های خاص خود را در بر دارد؛ به تعبیر دیگر با تفاهم صورت گرفته و طی روند جدید، امکان استفاده آسان‌تر از ایستگاه‌های مترو برای عموم شهروندان فراهم می‌شود تا سرمایه گذاری انجام شده در این زمینه، هدر نرفته و به بهترین شکل ممکن، مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: پیرو برگزاری جلسات کارشناسی بین متخصصین اداره کل استاندارد استان تهران و شرکت مترو تهران که از چندی پیش و با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو پایتخت آغاز و پیگیری شده است، آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ با اخذ مجوزهای لازم، مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 5630369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha