۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۲۸

مدیرکل راهداری گلستان:

۴۲ دستگاه دوربین نظارتی در سطح جاده های گلستان فعال هستند

۴۲ دستگاه دوربین نظارتی در سطح جاده های گلستان فعال هستند

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۴۲ دستگاه دوربین نظارتی و ۵۲ دستگاه دوربین ترددشمار در سطح جاده های گلستان فعال هستند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر ۴۲ دستگاه سامانه (دوربین) نظارتی در سطح جاده‌های گلستان فعال بوده و ۳۰ دستگاه سامانه دوربین نظارت تصویری هم به صورت زنده تصاویر را ثبت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: ۵۲ دستگاه ترددشمار در مبدا و خروجی‌ها و در دیگر نقاط استان نصب شده و پنج دستگاه تابلو پیام متغیر دیجیتالی برای اطلاع رسانی و یک دستگاه تابلو ترافیک نما و دو دستگاه توزین در حال حرکت برای تناژهای غیرمجاز داریم.

وی بیان کرد: نصب هفت دستگاه سامانه دیگر در دست اقدام بوده و به‌روزرسانی تابلوهای پیام متغیر، تقویت شبکه بی‌سیم و جی‌پی‌اس ناوگان و غیره در حال انجام است.

مصدقی در خصوص ناوگان حمل و نقل هم توضیح داد که میانگین سنی این ناوگان در استان ۹ سال و در کشور ۱۳ سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان کرد: ۶۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ردیف اعتباری تعریف شده اما تاکنون تخصیص نیافته است.

طبق گفته وی ۹۱ دستگاه سواری، ۴۹ دستگاه اتوبوس و ۵۷۷ دستگاه از مینی بوس های گلستان فرسوده هستند.

مصدقی عنوان کرد: ۷۲ شرکت در گلستان با دو هزار و ۷۸۶ راننده فعال داریم و تعداد سفرها در هفت ماه نخست ۱۸۵ هزار و ۶۶۵ سفر بوده که یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۳۶۸ نفر را جابجا کرده‌اند.

کد خبر 5631484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha