۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز:

البرز در اجرای نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد پیشرو باشد

البرز در اجرای نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد پیشرو باشد

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر ضرورت اجرای نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌اله اسداللهی عصر دوشنبه در ششمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز در سال جاری که به میزبانی سرپرستی یکی از بانک‌ها استان برگزار شد، ضمن تاکید بر تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی که برخی دارای معوقات بانکی هستند، به بیان رفع مشکلات شرکت‌های صنعتی توسط بانک‌ها در جهت بهبود وضعیت واحدها پرداخت.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نظام بانکی استان، بر تسریع در پرداخت تسهیلات های تبصره‌ای که موجب رونق فعالیت‌های تولیدی می‌شود، تاکید کرد و گفت: پرهیز از پرداخت‌های تکراری تسهیلات به افراد خاص از جمله نکات مهمی است که باید مدنظر بانک‌ها قرار گیرد.

اسداللهی یادآور شد: بانک‌ها با توجه به بودجه ابلاغی تبصره ۱۸ و محدودیت زمانی در جذب تسهیلات اهتمام حداکثری داشته باشند تا استفاده از ظرفیت‌های موجود محقق شود.

این مسئول همچنین از مشارکت بانک‌ها در رونق کسب و کارها به عنوان یک الزام یاد کرد تا با تلاش بیشتر هر بانک و مطالبه گری اختیارات از مجموعه‌های بالادستی خود، به حرکت مورد انتظار شتاب بیشتری دهند.

وی تصریح کرد: شایسته است بانک‌های استان در دریافت تضامین حداقلی و از طرفی تسریع در روند معرفی متقاضیان حائز شرایط توسط سایر دستگاه‌ها، بسترهای لازم را در جهت تحقق امر مهم مشتری مداری فراهم نمایند.

کد خبر 5632141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha