۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴

آیت الله اعرافی:

دستاوردهای دولت در مدت اخیر امید بخش است

دستاوردهای دولت در مدت اخیر امید بخش است

قم- مدیر حوزه های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی ها و مشکلات کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر سه شنبه در دیدار معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط دولت با مراجع و علما اثرات مثبتی در پیشبرد اهداف کشور به همراه دارد، از دولت و به ویژه رئیس جمهور به خاطر اقدامات صورت گرفته، مدیریت کرونا و گام‌های برداشته شده در جهت حل مشکلات کشور قدردانی کرد.

آیت الله اعرافی افزود: امروز شاهد روابط خوب میان دولت و ملت هستیم و تعامل مناسبی میان مردم و اعضای دولت وجود دارد و دولتمردان با چهره‌ای گشاده و صمیمانه از ارتباط با مردم استقبال می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی‌ها و مشکلات کشور تاکید کرد.

وی همچنین از ارتباط گسترده با ۴۰ نهاد و دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد دبیرخانه مشترک و برنامه مدون پنج ساله با این نهادها هستیم که با برخی از آنها به تفاهم نامه و برنامه اجرایی رسیده ایم.

آیت الله اعرافی همچنین بر لزوم برنامه ریزی و تلاش مجدانه برای حفظ نخبگان و استفاده از آنها در برنامه‌های کشور تاکید کرد و گفت: لازم است دولت اهتمامی جدی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش داشته باشد و در برنامه هفتم موضوعاتی همچون فعال سازی بخش خصوصی، توجه به نخبگان، تولید محتوای فاخر فرهنگی و تقویت اقتصاد مناطق محروم کشور مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5632730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha