۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۵۵

مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران:

تبدیل وضعیت اشتغال فرزندان شاهد/هزینه های درمان پرداخت می شود

تبدیل وضعیت اشتغال فرزندان شاهد/هزینه های درمان پرداخت می شود

ساری- مشاور عالی رئیس جمهور در امور ایثارگران تبدیل وضعیت استخدام و اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر را از مهمترین برنامه های دولت بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده شامگاه سه شنبه در همایش مشاوران امور ایثارگران وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران با تقدیر از عملکرد مطلوب مازندران در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: شمار زیادی از این فرزندان در دستگاه‌های مختلف از جمله علوم پزشکی، آموزش و پرورش و غیره تبدیل وضعیت و استخدام شدند.

وی شمار فرزند شهید بیکار در استان در استان ۶۰۰ نفر اعلام کرد و با اشاره به شرکت ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان شهدای استان مازندران در آزمون اختصاصی گفت: مشکل اعتباری فرزندان شهدای استان رفع شده است.

وی خواستار ردیف شغلی و سازمانی برای مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در استان شد و درباره هشت سال سنوات ارفاقی فرزندان شهید نیز گفت: این امکان وجود دارد که این فرزندان هشت سال زودتر بازنشسته شوند نه آنکه زودتر از کار برکنار شوند.

حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه تمام هزینه درمان خانواده‌های شهیدان از سوی بنیاد شهید پرداخت می‌شود، گفت: برای رفع مشکل مصوبه مربوط در حال پیگیری هستیم.

۵۶۰۰ فرزند ایثارگر در وزارت نفت تبدیل وضعیت شدند

سیدشریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران نیز از تبدیل وضعیت پنج هزار و ۶۰۰ فرزند شهید در این وزارتخانه خبر داد و گفت: ۲۶ هزار نفر نیز در حال تبدیل وضعیت هستند.

وی با بیان اینکه تمامی هزینه‌های درمان فرزندان شهیدان و ایثارگر در وزارت نفت پرداخت می‌شود، گفت: همچنین در این وزارتخانه طبق دستور دولت و نگاه جهادی یکی از فرزندان بالای ۲۵ درصد جانبازان خارج از بحث‌های قانونی به صورت مستقیم و پیمانکاری استخدام و وضعیت آنان تعیین تکلیف می‌شود.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز بیکاری فرزندان شهید و جانباز را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و گفت: برنامه ریزی برای اشتغال آنان جزو برنامه‌ها است.

کد خبر 5633132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha