واکنش مقامات اقلیم شمال عراق به عملیات سپاه علیه تروریست‌ها

واکنش مقامات اقلیم شمال عراق به عملیات سپاه علیه تروریست‌ها

مقامات اقلیم شمال عراق بدون اشاره به حضور غیر قانونی عناصر تروریستی در اطراف مرزهای ایران، عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌ها را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دولت اقلیم شمال عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای به عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست‌ها واکنش نشان داد.

مقامات این اقلیم بدون اشاره به حضور غیرقانونی عناصر تروریستی در مناطق هم مرز با ایران، این عملیات را محکوم کردند.

این در حالی است که عناصر تروریستی با تمرکز در مناطقی از شمال عراق، از این مناطق برای انجام عملیات‌های تروریستی و نفوذ به داخل اراضی ایران استفاده می‌کنند.

چندی پیش نیز، پارلمان عراق در نشستی از مقامات اقلیم شمال عراق خواسته بود مانع حضور عناصر تروریستی در مناطق تحت کنترل خود شوند، چون فعالیت‌های تروریستی این گروه‌ها و استفاده از اراضی عراق برای آسیب زدن به منافع کشورهای همسایه، بر خلاف نص قانون اساسی عراق است.

گفتنی است روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در اطلاعیه‌ای از آغاز حملات جدید موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام برای انهدام مقرها و مراکز باقی‌مانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضدایرانی مستقر در شمال اقلیم عراق خبر داد.

کد خبر 5637021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدپور IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      مثل اینکه خود سایت شهر خبر هم از پاسخ نابجای اقلیم کردستان عراق خیلی ذوق زده شده در نیم ساعت 5 بار این خبر را زده است اقلیم غلط اضافی نکند این همه سال لانه آشوب گران شده همین اقلیم .
    • توکل کوهی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      1 1
      لعنت بر کسانی که تجزیه طلبان را تجهیز کردند تا در مواقع حساس برای کشور مشکل ساز شوند