۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰

استاندار سمنان خبر داد؛

بانک‌های تهران میزبان ۹۷ درصد حساب‌های صنایع غرب استان سمنان

بانک‌های تهران میزبان ۹۷ درصد حساب‌های صنایع غرب استان سمنان

سمنان- استاندار سکنان گفت: حساب‌های بانکی ۹۷ درصد از صنایع مستقر در غرب استان سمنان در بانک‌های تهران است و این موضوع باید تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع تولید شرکت‌های دارویی به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه سرمایه گذاری ها در استان سمنان می‌بایست به نحوی صورت گیرد که عوائد آن نصیب استان شود، ابراز داشت: متأسفانه این مسئله را کمتر در استان شاهد هستیم و می‌بایست تولید کنندگان به موضوع درآمدزایی برای استان سمنان نیز توجه کنند.

وی با بیان اینکه حساب بانکی بالغ بر ۹۷ درصد واحدهای صنعتی غرب استان در تهران متمرکز است، افزود: این حساب‌ها می‌بایست به بانک‌های استان سمنان منتقل شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه سال گذشته در سطح کشور ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد، ابراز داشت: چهار هزار میلیارد تومان از این مبلغ به استان سمنان تعلق دارد.

هاشمی بابیان اینکه برای تأمین زمین شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سمنان مشکلی نیست، تصریح کرد: برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در استان باشند زمین وجود دارد و می‌کوشیم تا سرمایه گذار با کمترین مشکل مواجه باشد.

وی با بیان اینکه اولویت سرمایه گذاران باید جذب نیروهای بومی در منطقه باشد، افزود: در تلاش هستیم تا موانع و چالش‌های موجود بر سر راه تولیدکنندگان شرکت‌های غذایی و دارویی رفع و با مشکلاتی نظیر قطعی برق مواجه نباشد.

کد خبر 5637696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha