۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:

خانه جوان اسلامشهر ابتدای سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

خانه جوان اسلامشهر ابتدای سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

اسلامشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اگر منابع لازم تخصیص داده شود، ابتدای سال ۱۴۰۲ می‌توانیم، شاهد افتتاح خانه جوان اسلامشهر باشیم.

علی جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوانان اسلامشهر در انتظار ساخت خانه جوانان، ایجاد چمن مصنوعی در چهاردانگه و بازسازی چمن نامناسب ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر هستند.

وی افزود: بعد از توقف شش الی هفت ساله پروژه‌های توسعه عمرانی در حوزه ورزشی در اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ پروژه‌های متعددی در این حوزه ایجاد و افتتاح شده است و یکی دو تا پروژه در حال حاضر به انتهای کار رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: ساخت خانه جوان اسلامشهر از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و اگر منابع لازم تخصیص داده شود، ابتدای سال ۱۴۰۲ می‌توانیم، شاهد افتتاح خانه جوان اسلامشهر باشیم.

جوادی گفت: ورزشگاه شهید سلیمانی اسلامشهر نیز یکی از ورزشگاه‌های برتر استان تهران از نظر وسعت و تنوع فعالیت‌ها است، که نیاز دارد، با تأمین منابع مالی تمام اماکن مورد نیاز در این ورزشگاه ایجاد شود و با آقای شریفیان هماهنگی نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی قرار شد، کارگروهی تشکیل شود و در کنار زمین چمن این ورزشگاه که در حال حاضر به مردم اسلامشهر خدمت رسانی می‌کند، سایر بخش‌های ورزشگاه نیز به بهره برداری برسد.

وی گفت: هفته پیش از مجموعه ورزشی چهاردانگاه بازدید کردیم و تصمیم گرفتیم، با همکاری شهرداری زیرسازی ورزشگاه انجام شده و هماهنگی‌ها برای نصب چمن را نیز انجام دادیم.

کد خبر 5641305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha