۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

شهردار منطقه ۱۳ تهران خبر داد

اجرای طرح پایش کارآفرینان در سرای محلات ۱۳ گانه

اجرای طرح پایش کارآفرینان در سرای محلات ۱۳ گانه

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای طرح پایش کارآفرینان در سرای محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی گفت: حمایت از جامعه کارآفرینان به عنوان افراد خلاق و بسترساز برای ایجاد فرصت‌های تازه در راستای اشتغال‌زایی و حرکت در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران در ادامه با اشاره به بازدید نمایندگان سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از سرای محلات گفت: پس از بررسی، ارزیابی و تهیه لیست کارآفرینان که در بیشتر در زمینه خیاطی لباس، تهیه کیف و کفش فعال هستند؛ کد تاییدیه به آن‌ها داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از تأیید نهایی کارآفرینان توسط سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، این افراد برای عرضه دستاوردهای خود در نمایشگاه‌ها و فضاهای مرتبط با حوزه شهری، توسط شهرداری منطقه ۱۳ حمایت می‌شوند.

علی احمدی در ادامه تاکید کرد: جمعیت قابل توجه دانش‌آموختگان دانشگاهی که در واقع سرمایه کشور محسوب می‌شوند، نیازمند کار هستند و برای اینکه بتوانیم از حضور این افراد در راستای توسعه کشور استفاده کنیم باید شرایط خاصی را تعریف کنیم و در واقع این موضوع می‌بایست به عنوان یک مهم مورد توجه شهرداری و سازمان‌های ذیربط باشد.

کد خبر 5651276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha