۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۳

رئیس سازمان اوقاف:

انقلاب اسلامی در سایه قرآن در مسیر تحقق آرمانها حرکت می‌کند

انقلاب اسلامی در سایه قرآن در مسیر تحقق آرمانها حرکت می‌کند

قزوین- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انقلاب اسلامی در سایه قرآن و بدون وقفه در مسیر اهداف و آرمانهای رفیع خود حرکت می‌کند و تلاش دشمن برای منحرف کردن مسیر انقلاب نیز بی ثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش نغمات دینی اظهار کرد: عملکرد استان قزوین در برگزاری مسابقات قرآن خوب و قابل قبول است.

وی با بیان اینکه سطح کیفی این مسابقات بیشتر از انتظار بود، تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ترویج و اشاعه فرهنگ قرانی و اهل بیت بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش برای ترویج فرهنگ قرآنی در کشور و جهان اسلام بوده است.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است و این تلاش پاسخی محکم به دشمنی کسانی است که سعی می‌کنند در برابر انقلاب اسلامی و قرآن قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام خاموشی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه قرآن و بدون وقفه در مسیر اهداف و آرمان‌های رفیع خود حرکت می‌کند و تلاش دشمن برای منحرف کردن مسیر انقلاب نیز بی ثمر و نتیجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی هر ساله شاهد برگزاری مسابقات قرآن در کشور بوده‌ایم، اضافه کرد: این مسابقات در جهت ادامه و استمرار مسیر انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه تقویت و توسعه هویت فرهنگی و دینی از اهداف انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود با تمام توان در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی گام بر می‌دارد.

وی در پایان یادآور شد: تلاش دشمن در این جنگ هیبریدی و تمام عیاری که بر علیه ملت ایران راه انداخته این است که نور خدا خاموش کند اما با قدرت در مسیر ولایت ایستاده و از این مسیر منحرف نخواهیم شد.

کد خبر 5655307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha