السنوار خطاب به صهیونیست‌ها:

با سیلی خروشان از موشک‌ها و مبارزان مقاومت به سراغ شما می‌آییم

با سیلی خروشان از موشک‌ها و مبارزان مقاومت به سراغ شما می‌آییم

یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه، امروز چهارشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه، امروز چهارشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.

وی در سخنانی خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: ما با سیلی خروشان از موشک‌های بی شمار و طوفانی از مبارزان بی حد و حصر با همراهی میلیونی امت اسلامی به سراغ شما می آییم.

السنوار همچنین با تاکید بر لزوم آزادی هرچه سریع‌تر اسرای فلسطینی، افزود: ما به اشغالگران برای بستن پرونده تبادل اسرا مهلتی محدود می‌دهیم، در غیر این صورت خودمان سرنوشت این پرونده را تا ابد مشخص کرده و راهی برای آزادی اسرا پیدا می‌کنیم.

رئیس حماس در نوارغزه در ادامه تاکید کرد: ارزیابی‌های اطلاعاتی ما نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۳ رخدادهای مهمی در فلسطین رخ می‌دهد که مقاومت باید برای آنها آماده باشد.

وی همچنین با هشدار به تشکیلات خودگردان در زمینه لزوم توقف همکاری امنیتی با اشغالگران صهیونیست، تاکید کرد: پدیده‌ای که این روزها در اردوگاه جنین و گروه‌های مقاومتی نظیر عرین الاسود و گردان بلاطه به همراه دیگر گروه‌های مقاومت و شهادت طلب فلسطینی دیده می‌شود، تنها راه رهایی ملت ما از دست اشغالگران است.

با سیلی خروشان از موشک‌ها و مبارزان مقاومت به سراغ شما می‌آییم

کد خبر 5655476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      زنده باد فلسطین! 💚🍃