۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه:

قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌ دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود

قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌ دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود

زنجان-معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌ دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر سراج بعد از ظهر پنجشنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره، گفت: از روز اول انقلاب تاکنون کمتر ماهی بوده است که حوادث سنگینی بر این انقلاب نگذرد.

وی بیان داشت: با گذشت یک سال از عمر انقلاب، دشمنان علاوه بر ترورها، جنگ عراق بر علیه کشورمان را راه انداختند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: حدود ۹ ماه بعد یعنی در ۳۰ خرداد سال ۶۰ جریان مسلحانه منافقان آغاز و ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه طی این جریان بی‌گناه شهید شدند.

سراج تاکید کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت در جریانات اخیر به کشور وارد شد و یک سری سلبریتی‌ها نیز که خود ما آنها را بزرگ کرده‌ایم با دشمنان همسو شدند.

وی افزود: با مخلان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌شود و اکثر اغتشاش‌گران شناسایی شده‌اند و همه مدارک اقدامات آنها موجود است.

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه ابراز کرد: در فضای مجازی کارهای خوبی نیز انجام شود ولی متأسفانه عده‌ای در حال بهره‌برداری غیردرست از این فضا هستند.

سراج از شناسایی عوامل شهادت امام جمعه خاش خبر داد و افزود: دشمنان ما در حالی از اعدامی‌ها دفاع می‌کنند که هیچ نامی از کسانی که آنها را شهید کرده‌اند، نمی‌برند و هیچ‌یک از این توطئه‌ها در کشور ما راه به جایی نبرده و در جریانات اخیر نیز، دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ضربه زدن به کشور بودند که مسئله فوت مرحومه مهسا امینی بهانه دست آنان داد.

وی گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

کد خبر 5656237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha